Kocham...

04:12

Kocham całym sercem...
Każdą nawet najmniejszą cząstkę jego 103 cm, ważącego 16,5 kg ciała
Każde powtarzane po raz tysięczny "dlaczego" "po co" "a co to"
Każdego buziaka dawanego od tak, bo ma potrzebę
Każde porozrzucane i schowane po kątach autko
Każdą noc podczas której przebudza się, zabiera pod pachę poduszkę, osika i przychodzi do mamy, bo nie potrafi sam spać bez przytulania się
Każde kocham cię mamo...

I chcę, potrzebuję wiedzieć, że miłość do brzuszkowego nie będzie ani mniejsza, ani większa, ani też taka sama, będzie....jest już inna, równie wielka chodź jeszcze go nie poznaliśmy. I potrzebuję wiedzieć że ten mój 3,5 latek kochany którego buźka się od jakiegoś czasu nie zamyka, nie straci ani grama mojej miłości, ani grama zaufania do mnie...że jego świat będzie tylko lepszy.






"Mama a dla mnie kup łosia* dobrze? ale dla braciszka konika. On lubi koniki
- Tymku ale skąd ty wiesz co lubi braciszek? Może lubi również łosie a nie koniki?
-Niee on mi powiedział
- Kiedy?
-No teraz! ( przybliża się do brzuszka, przykłada ucho)
Braciszku Ty lubisz koniki prawda? Chcesz konika, nie łosia?
Widzisz mama? Braciszek lubi koniki. Dla braciszka kup konika a dla mnie łosia :) "

* bujany łoś z Ikei


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Jasne, że będzie tylko lepiej:) Mamusia królewna będzie miała 3 przystojniaków a Tymek kompana do brojenia;))

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images