Ciężarna- trędowata?

13:00

Ciężarna- trędowata....tak właśnie ostatnio się czuję.
Nie wiem kiedy,część...spora część moich znajomych wykruszyła się od kiedy jestem w ciąży, a od kiedy jestem mniej mobilna, czyt. nie daję rady chodzić na Zumbę, jeździć wszędzie tam gdzie bym bywała gdyby nie mój mały kawaler rosnący sobie w brzuchu, kolejna grupa znajomych i bliskich osób się wykruszyła...czy to że jestem w ciąży i to drugiej- co oznacza jedno i osoby, które się ode mnie nie odsunęły, potwierdzą, nie nawijam non stop o dzieciach; czy to powód do tego aby mnie ignorować?
Czy napisanie wiadomości z pytaniem jak się czuje, co u nas to zbyt wiele?
Czy ciąża to pewnego rodzaju trąd który zaraża?
Zawiodłam się na niektórych osobach, zaś z drugiej strony jeszcze mocniej doceniam obecność tych którzy o nas nie zapominają.
Tych, którzy pomimo natłoku własnej pracy i zajęć znajdą chwilkę by nas odwiedzić, zadzwonić....
Bo ja przestałam pisać pierwsza...gdy ktoś ignoruje mnie, poziom mojej ignorancji wobec takich osób rośnie ze zdwojoną siłą...

To się wyżaliłam.


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images