7 MIESIECY!

03:41

Nie, nie ja się nie zgadzam!
Ten czas biegnie zdecydowanie za szybko.
Franek ma JUŻ 7 miesięcy!
Gdzie to moje małe nieporadne dzieciątko? Niemobilne. Kwilące ?

Oto 7 miesięczny Franek i jego osiągnięcia :)

- Noo mama, już sobie spokojnie herbatki nie wypijesz. Raczkuję na całego, siadam sam, wstaję na nóżki...ogólnie jestem szybki jak błyskawica :)
-A do tego gaduła ze mnie niezła "mama" to ostatnio ulubione słówko :) A do tego prychanie, gaworzenie, la la, ba ba, da da i tak od rana do wieczora a i w nocy potrafie sobie przypomnieć że trzeba troszkę pogadać ;)
- Noce...och nadal daję ci mamo popalić. Nie ma że się wyśpisz. Cycek musi być obowiązkowo co 3 godziny ;) Za to rano daję ci pospać, ja broję na macie a ty słodko dosypiasz pobudki nocne :)
- Za to w ciągu dnia chętnie zajadam się obiadkami, owocami- najbardziej lubię świeże malinki z krzaczka oraz jeżyny :)
- Śmieszek ze mnie niezły, chichram się do wszystkich...taki pogodny dzieć ze mnie, a co :)
- No i oczywiście moim najlepszym kumplem nadal jest Tymuś, gdy tylko widzę idziemy po niego do przedszkola walczę ze snem niczym wojownik, czasem tę walkę przegrywam ale gdy tylko w domu się przebudzam i widzę mojego starszego brata od razu mam uśmiech od ucha do ucha :)













You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images