Głupotki...

08:18

"-Mama lubię cię
-Ja ciebie Tymku też lubię :)
-Ciebie mama lubie, ale taty nie lubię. Tata jest głupi!
-Tymku nie wolno tak mówić, tatuś nie jest głupi
-Jest! Bo robi takie głupotki. Ja się bawię a tata mnie zaczepia i szczypie i to głupotki takie są. I głupi jest.o!
- Eeee, tata tylko lubi się z tobą drażnić. Robi głupotki ale nie jest głupi
- Jest, robi głupotki! Powiedziałem! Ale ciebie lubię
;)"

Oczywiście Tymek tatę bardzo mocno kocha i w ciągu dnia jest milion razy powtórzone że tatę lubi/nie lubi tak samo jak mamę ;) Ale ta rozmowa po raz kolejny pokazała mi tok rozumowania 3,5 latka ;)

"
( Wielka kałuża przed nami, jedziemu autem- Ja, Tata Tymkowy, Tymek i ciocia Tymkowa)
Ciocia Tymkowa- Patrz Tymek jakie wielkie jezioro!
Tymkowy tata- Ale ta ciocia głupotka gada, przecież ta woda płynie, to nie jezioro to rzeka!
Tymek- Eeee, tata to nie jest rzeka, to jest wielka kałuża!
Tymkowa mama- hahaha"

;)

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images