Zmiany, zmiany

03:22

A u nas zmian sporo.

Za mną intensywny sezon ślubny, ogrom GB zdjęć które trzeba teraz opracować i oddać parom młodym.
Wiele nowych twarzy spotkanych na mojej drodze, każda z nich dodała małe "coś" dla mnie, naszej rodziny...

Tymek- przedszkolak! Przekochana gadułka, mające swoje małe humorki, kochająca nas tak że już chyba bardziej nie można.
Co wieczorne wycieczki do naszego łóżka "mama głaskaj mnie, daj rączkę o tu" i pobudki z widokiem na mojego kochanego blondynka...

Nowy dom, który nadal potrzebuje dopieszczenia, czasu- którego nam wiecznie brakuje..ale cieszy, niezmiernie cieszy. I daje ogrom szczęścia....i nadziei.

24.10.2015...niecały rok do naszego wielkiego pięknego dnia :)

I najważniejsza zmiana...brzuszkowy lokator. Za nami 23 tygodnie  brzuszkowego bycia razem, rozkoszowania się tym cudownym, niepowtarzalnym stanem. odkrywaniem go na nowo :)

I moje mocne postanowienie by wreszcie spisywać wszystko to co dla nas ważne, wyjątkowe...wszystkie myśli, które kłębią się po zakamarkach umysłu.
A i może wreszcie zmobilizuję się do częstszego wyciągania aparatu w warunkach domowych by uwieczniać również i nas na fotografiach ;)










You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images