3 miesiące zycia Franka

03:32

Czas...zdecydowanie jest go za mało.
Na wszystko.
Na zabawy z chłopakami, na czytanie bajek, na gonienie po podwórku, na fotografowanie, na pisanie...na wszystko w ostatnim miesiącu brakuje mi czasu...
Ale nie może go zabraknąć na comiesięczne sfotografowanie Franka i podsumowanie jego umiejętności :)

3 miesiące Franusia:
-Jestem niezwykle rezolutnym i silnym małym chłopcem :) Wykombinowałam już 2 tygodnie temu jak z pleców obrócić się na brzuszek i teraz codziennie ćwiczę tę nową umiejętność.
-Główkę trzymam już pięknie gdy mama albo tata trzymają mnie w pionie.
-Nadal uwielbiam swoją matę, a szczególnie gdy rodzice zawieszą nade mną żyrafkę Stefcia- którą oddzieczyłem po Tymku i mogę złapac za jej nogi i wpakować je sobie do buzi ;)
- Polubiłem na nowo lezenie w swoim łożeczku, zapewne ma to związek z tym, że moja karuzela na nowo się kręci i mogę oglądać zwierzaki z tropikalnego lasu :)
- Łapię już sam zabawki i oczywiście ładuję je sobie do dziuba, tak jak zresztą moje rączki, które niedawno odkryłem mogę składać i rozkładać :)
-Śpię już coraz lepiej, w nocy nadal budzę się na mamusine mleczko, ok 1.00, 5.00 i nad ranem, bo wtedy to najbardziej lubię leżeć obok mamy i razem z nią dosypiać do rana :)
-Odkryłem również siłę mojego głosu. Och jakie arie i ody wyśpiewuje od paru dni :) Aż uszy więdną ;)
- I nadal jestem absolutnie zachwycony moim starszym bratem, gdy jest tylko obok mnie zaraz na mojej twarzy pojawia się uśmiech od ucha do ucha :)
A to ja, gdy mam 3 miesiące :)










You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images